• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ 
  • کد خبر : ۱۵۷۴۹
در شهرستان قزوین
سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی 1401 آغاز شد

سیده مریم میرفخار، مسؤول بهداشت مدارس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین، از آغاز سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.

به گفته این مقام مسؤول، طرح سنجش سلامت نو آموزان دوره اول ابتدایی، در پایگاه های ثابت شهری قزوین، شامل: میثاق، باغچه بان، جانزاده و همچنین فرشتگان در شهر اقبالیه و تیم سیار برای مناطق روستایی مانند: کوهین، طارم سفلی، الموت شرقی و غربی و عشایر انجام خواهد شد.

میرفخار اظهار کرد: اجرای طرح سنجش، در پایگاه میثاق، از چهارم تیر ماه؛ پایگاه های باغچه بان و جانزاده، از هشتم تیر ماه، و پایگاه فرشتگان شهر اقبالیه از توابع شهرستان قزوین از 11 تیر ماه، آغاز خواهد شد.

وی گفت: این طرح با همکاری اداره آموزش و پرورش، اداره آموزش و پرورش استثنایی ناحیه قزوین، معاونت بهداشتی و واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت شهرستان قزوین، اجرا می شود و تا پایان شهریور ماه، برای نو آموزان بدو ورود به دبستان در امسال ادامه دارد.

میرفخار خاطر نشان کرد: در این طرح، اطلاعات نو آموزان در سامانه آموزش و پرورش، ثبت و مورد سنجش قرار می گیرد و با در دست داشتن معرفی نامه و فرم خلاصه نتایج مراقبت های دوره ای «سنجش سلامت» نوآموزان در سال تحصیلی 1402-1401 به مراکز و پایگاه های خدمات جامع سلامت شهری و روستایی از روز چهارم تیر 1401 برای تکمیل مراقبت غربالگری و پزشکی بر اساس مراقبت دوره ای سلامت، گروه سنی پنج تا 18 سال مراجعه کرده و پس از ارزیابی و ثبت نتایج معاینات در سامانه "سیب" با فرم تکمیل شده خلاصه نتایج معاینات پزشکی و غربالگری برای ثبت  نام  به مدارس مراجعه خواهند کرد.

 

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0