• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ 
  • کد خبر : ۱۴۷۲۵
برگزیده شدن دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی قزوین در المپیاد كشوری دانشجویان

دکتر عباس علامی، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه از برگزیده شدن دو دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در سیزدهمین دوره المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر علامی اظهار کرد: در این دوره از المپیاد دانشجویی وزارت بهداشت که در سال 1400 برگزار شد، سالار یوسف زاده، دانشجوی رشته پزشکی، موفق به کسب مدال برنز المپیاد در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم شد. وی ادامه داد که محمدرضا مشرف، دانشجوی رشته پزشکی نیز به دیپلم افتخار المپیاد در حیطه مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت دست یافت.

این مقام مسؤول گفت: به منظور تجلیل از دانشجویان افتخارآفرین و تشویق سایر دانشجویان، روز ۲۱ اردیبهشت 1401 آیین تقدیر، در سالن مطالعات دانشکده پرستاری و مامایی برگزار شد.

وی بیان کرد که در این مراسم، با حضور دکتر امیرمحمد کاظمی فر، رییس دانشکده پزشکی، دکتر منیرالسادات میرزاده، مسؤول المپیاد دانشجویی دانشگاه و جمعی از دانشجویان؛ هدایایی از طرف دانشگاه به دانشجویان برگزیده اهدا شد.

شایان ذکر است، سیزدهمین دوره المپیاد دانشجویی دانشجویان وزارت بهداشت، در شش حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، تفکر علمی در علوم پایه، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت و مطالعات میان رشته ای علوم انسانی و سلامت در بین دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای و تخصصی در نیمه اول سال 1400 برگزار شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0